انواع مدل مو مردانه

مدل مو مردانه از گذشته تا به امروز دستخوش تغییرات زیادی بوده . عواملی همچون فصل گرم و سرد ، مدل مو های افراد مشهور (به خصوص بازیگران سینما)، محل زندگی،نژاد،شغل،… از تأثیر گذارترین عوامل در مدل مو آقایان میباشد که با توجه به گذر عمر در سنین مختلف تغییرات خود را دارد. علاوه بر اینکه در کشور های مختلف با جنس مو های خاص مدل مو های خاصی مطرح و نام گذاری میشود. به عنوان مثال: مردم کشور آفریقا به دلیل داشتن موهای فر و خشن موهای خودرا خیلی کوتاه نگه میدارند یا در صورت بلند بودن به نوعی میبافند که به مدل مو بافت آفریقایی معروف میباشد. یا مردم کشورهای آسیای شرقی که دارای موهای بسیار لخت و صاف و به اصطلاح سوزنی میباشند و از مدل مو های متنوع تری بر خوردارند.

مدل مو مردانه در آرایشگاه پرشیا دارای تنوع بالایی میباشد. از آنجایی که سالن آرایش پرشیا دارای مشتری های گوناگون با سلیقه های متفاوت میباشد،تمام مدل مو های مردانه جدید،قدیمی، کلاسیک،اسپرت،ساده،بچه،بزرگسال،جوان،… به نحو احسند و با توجه به جنس مو ، فرم سر و صورت انتخاب و اصلاح میشود .

حتمأ مطلع هستید مدل مو‌ اسم های مختلفی دارد، از این رو سالن آرایش مردانه پرشیا با توضیح مختصری در مورد چند مدل مو آقایان که رواج بیشتری دارد اطلاعات مختصری را در اختیارتان قرار میدهد تا انتخاب مدل مو راحت تر ممکن شود.

مدل مو خامه ای :

این مدل مو در سال های اخیر مد شده و طرفدارهای زیادی در تمام سنین دارد. معمولأ بغل موها کاملأ خالی میشود و روی موها نسبتأ بلند و به یک سمت سر شانه میشود و جلوی موها به سمت بالا و بغل سشوار میشود،سپس با کرم حالت دهنده فرم داده میشود و با اسپری تافت فیکس میشود.

مدل مو مردانه خامه ای

مد ل مو مردانه :

این مدل مو ساده بوده و البته با توجه به حجم و سایز مو‌دارای تفاوتهای زیادی میباشد این مدل مو در عین سادگی دارای تنوع بالایی بوده که اغلب به سمت بالا یا بغل شانه میشود.

مدل مو مردانه

مدل مو طراحی شده :

کاملأ جدید،مدرن والبته بسیار خاص که مناسب هر فردی نیست و شرایط خاص خود را میطلبد و دارای تنوع بسیار بالایی بوده و کاملأ سلیقه ای میباشد.لازم به ذکر است که این مدل مو مناسب نوجوانان میباشد.

مدل مو مردانه طراحی شده

مدل مو فارا:

این مدل معمولأ در بین خانمها رواج دارد اما آقایونی که دارای موهای بلند هستند هم‌میتوانند این مدل را انتخاب کنند.در این مدل موها بلند و کاملأ خرد میباشد.

مدل مو مردانه فارا

مدل مو تایسون:

مدل مویی که سالیان زیادی هست مد شده. بغل مو ها تا بالا خیلی سفیدوتقریبأ از ته زده میشود و روی موها خیلی کوتاه میشود و ومناسب فصل گرما است.

مدل مو تایسون

مدل مو تیفوسی،تنتنی:

مدلی بسیار کوتاه میباشد.روی مو ها سیخ و بغل موها کوتاه است.البته که دیگه مد نیست ولی هنوز طرفداران خاص خود را دارد.

مد ل مو کلاسیک:

این مدل مو پیشنهاد سالن آرایش پرشیا به تمام مشتریان شیک پوش میباشد. مدل مو همه پسند،شیک،مناسب تمام سنین و دارای تنوع بالا و مناسب برای مراسم های رسمی و غیر رسمی.

مدل مو مردانه کلاسیک

مدل مو دور سفید:

این سبک کوتاهی ، شامل اکثر مدل موها میباشد و میزان سفیدی کاملأ سلیقه ای هست.

مدل مو مردانه دور سفید

مدل مو های بلند:

مدل مو دم اسبی، مدل مو سامورایی،مدل مو گوجه ای،مدل مو ساده بلند… . بهتر است قبل از این که تصمیم به انتخاب مدل مو بلند بگیرید از کیفیت و قدرت مو خود آگاهی کسب کنید،چون مو بلند برای آقایان همراه با سختی نگهداری و مراغبت همراه بوده که‌اغلب با ریزش مو همراه میشود که ممکن است باعث آسیب به ریشه مو شود.

مو مردانه بلند

مدل مو آلمانی:

یه مدل مو قدیمی ولی پر طرفدار که از دانش آموزان تا بزرگسالان‌ خواهان دارد ، البته در گذشته بیشتر و امروزه خیلی کمتر. مدل مو آلمانی دور سفید در بین جوانتر ها رواج بیشتری دارد.

مدل مو مردانه آلمانی

مدل مو فرق بغل :

این مدل مو‌را در سایز های کوتاه و بلند میتوان اجرا کرد و بسته به خواست مشتری میتوان بغل موهارو سفید هم کرد.

مدل مو فرق وسط:

مدلی مو بسیار قدیمی که تقریبأ دیگر هیچ فردی تمایلی به این مدل مو ندارد.

مدل مو مدرسه ای:

مدل مویی بسیار کوتاه وساده ، مناسب برای دانش آموزان که البته گاهی با سخت گیری هایی از جانب مدرسه همراه است.

در سالن آرایش مردانه پرشیا این امکان وجود دارد که مشتری مدل مو مورد نظر خود را از روی عکس یا فیلم انتخاب کندو به آرایشگر خود نشان دهد تا آرایشگر به طور کامل متوجه مدل مو ‌مورد نظر مشتری بشود،زیرا خیلی از مدل مو ها اسم خاصی ندارند و از روی عکس انتخاب میشوند یا بر اساس سلیقه مشتری یا آرایشگر اصلاح میشود.از این رو آرایشگاه مردانه پرشیا به مشتری این امکان را میدهد تا عکس یا فیلم مدل مو مورد نظر خود را در گوشی همراه خود به آرایشگاه آورده و به آرایشگر نشان دهد تا در صورت مناسب بودن برای مشتری اصلاح انجام شود.

مشاهده نمونه کارها