مدل موی مناسب فصل زمستان

سالن آرایش پرشیا پیش از همه چیز توصیه میکند مراقب سلامت مو‌های خود باشید، چون به‌علت سرما و خشکی هوا تار مو ها شکننده شده و از حساسیت بالایی برخوردار میباشند.

اکثر افراد در این فصل موهای خود را بلند تر نگه میدارند تا سر گرمتر شود. این کار درست است اما به شرطی که ‌از کلاه استفاده نشود ، زیرا فشار کلاه بر روی تار مو ها باعث شکسته شدن موها و در نتیجه خرد شدن تار مو میشود. لذا در صورت استفاده از کلاه بهتر است موهای خودرا کوتاه نگه‌دارید و از کلاه به طور مداوم و طولانی مدت استفاده نشود. اگر هم که موهای بلند دارید از کلاه استفاده نکنید. مدل مو های رو گوشی در این فصل بیش از دیگر مدل مو ها مورد استقبال قرار میگیرند به علت این که سر و گوش ها گرمتر میماند.

نکته خیلی مهم در مورد پوست صورت در فصل زمستان خشک شدن پوست صورت است. حتمأ از کرم های مرطوب کننده دست و صورت استفاده کنید تا از خشکی و ترک پوست جلو گیری شود.

آرایشگاه پرشیا پیشنهاد میکند اگر میتوانید به منظور جلو گیری از خشک شدن پوست صورت کمی ریش های خود را بلند نگه دارید ، این کار به حفظ سلامت پوست کمک زیادی میکند ، علاوه بر اینکه در این فصل مد هم میشود.